Beauty · Home · Review

Blush by H&M

Hey lovies

Ik heb een tijdje geleden nieuwe blushen gekocht bij H&M. Als ik me nog goed herinner was het voor eentje €7,99 maar ik had ze gekocht toen er korting op zat dus voor elk was het €3.

Ik heb een soort Bronzer gekocht en de naam is “Golden Honey” maar ik vind hem te oranje maar hij is wel goed gepigmenteerd en op het gezicht is hij minder oranje. En 2 andere zijn blushen de ene een mooie roos de kleur is “Cotton Candy” en de andere meer oranje en de kleur noemt “Cantaloupe”. Die zijn niet zo gepigmenteerd wat eigelijk goed is voor mij maar ook misschien voor jullie dan heb je niet teveel blush op je gezicht πŸ˜‡πŸ˜‚


Instagram: esma.kadachi

Snapchat: esma.la
Big kisses Esma K

Leave a Reply

