Beauty · Home · Review

Magische reinigings doekje πŸ’πŸ»

Hey lovies

Alles is van mijn blog verwijderd 😦 ik heb gewoon zin om te wenen… 

Ik denk dat jullie al weten over wat ik het hebπŸ˜‡

Paar maanden geleden zag ik deze leuke makeup doekjes bij de Action dus ik nam er eentje mee naar huis.

Volgens de verpakking kan je al je makeup van je gezicht verwijderen.

Alé ja om eerlijk te zijn het werkt heeeeel goed. Ik maak het doekje goed nat en dan wrijf ik het over mijn gezicht en al mijn makeup is weg 😍

Zo een doekje kost maar €0,89 dus meisjes ga maar naar de Action om die te kopen.

Voor mensen die een gevoelige huid hebben ik denk dat dit goed zal werken want de materie is heel zacht ook al 10x gebruik.

Hoe was je nou je doekje weer schoon? Heel gemakkelijk als je klaar vent met je makeup weg te halen zet je wat zeep op je doekje en wrijf je die open en al de makeup ga van zelf weg. 


Big kisses

Esma K

Leave a Reply

