Home · Review

Magische pillen om te vermageren ✨

Hey lovies

Sorry voor lange afwezigheid ik had het gewoon het druk met school en werk en ik was natuurlijk ook een weekje op vakantie.

6 maanden geleden begon in plots te verdikken zonder geen enkel reden. Persoonlijk stoorde dit me niet maar de andere wel. Met de tijd kon ik niet meer in mijn favoriete jeans broek meer. Vanaf die moment begon ik me vragen te stellen. Maar wat er mij opviel is dat ik gezond eet. Ik drink elke dag 2 liter en soms meer. 

Van 50 kg tot bijna 70 kg, dit is dus serieus. Ik ben vorige week naar mijn huisdokter geweest om raad te vragen. Maar hij gaf me niets van tips of helemaal  niets. Tot wanneer ik iets heb gevonden. Ik kocht dan pillen van het merk “Slimming plus” tot nu toe ben ik heel tevreden over het product. Et zitten 50 pillen in. Ik moet elke morgen 1 pil nemen en dan 30 min wachten voor ik mag eten. Verder moet ik geen dieet volgen ofzo. Het is 100% gemaakt van natuurlijke engredienten. 

De eerste 3 dagen krijg je wel diaré en anders niets anders.

Het heeft me geholpen ik voel me beter in mijn lichaam ik voel ook een verschil zonder dat ik elke dag naar de fitness moet gaan. 

Dit heeft me €35 gekost dus wat op zich beetje duur is. Maar aangezien dit me heeft geholpen vind ik dit nog meevallen. 

Als jullie vragen hebben mag je dit stellen en ik zal er op antwoorden. 😇

Big kisses Esma xoxo

14 thoughts on “Magische pillen om te vermageren ✨

  1. Zo gek! Dit verhaal is net alsof ik over mezelf aan het lezen ben. Vorige jaar ben ik tijdens mijn examens (ik vermoed van de stress) beginnen verzwaren en ik zit nu ook al aan 15 kg meer zonder een reden! Ik eet ook gezond ,en oké misschien kan ik wel wat meer water gebruiken, maar ik eet niet anders dan vroeger.
    Ik eet nu zelfs bewuster en gezonder..

    Nu denk ik dan als je 3 dagen op de wc zit dat het niet zo handig is met werk enz?
    :/

    Liked by 1 person

    1. Ik verdik niet door stress ik het iets aan mijn klieren die werken niet zo goed wanneer ze te veel hormonen produceren maar mijn huisdokter wou me niet onderzoeken dus ik heb zelf een oplossing gezocht die eigenlijk goed weekt😇

      Like

  2. Nee, ik ben zelf verzwaard door stress en ik zoek ook een oplossing voor mijn gewichtstoename :p. Maar het lijkt me vervelend als je zegt dat je 3 dagen last hebt door op de wc te zitten hehe

    Like

Leave a Reply

