Video

Summer vlog 🌴

Hello lovies

Zondag vertek ik namelijk op reis naar Italië en naar Tunesie. Ik ga namelijk heel lang weg van 10 juli tot 25 augustus 😍

Dus ik ga een heel mooi kleurtje hebben hahaha ❤️

Ik heb dan besloten om te vloggen om jullie te tonen wat ik allemaal heb gedaan en waar ik ben gegaan. Ik ga jullie ook leuke beauty-tips geven. Ik denk dat ik een week vlog ga maken want het gaat niet elke dag zo boeiend zijn.

Ik ga ook heel veel giveaway organiseren van buitenlandse producten die ik heel leuk vind maar die je in Belgie of Nederland niet vindt.

Dus abonneer je aan mijn YouTube kanaal om altijd op de hoogte te blijven.

Ik organiseer ook met een beauty merk een citytrip naar Parijs. Ik vertel jullie wel alles tijdens het vloggen.


YouTube: esma Lanez

Instagram: esma.kadachi

Kisses

Esma

3 thoughts on “Summer vlog 🌴

  1. Heel veel plezier op vakantie. Het is inderdaad een goede idee om te vloggen op vakantie. Ben ik ook van plan om te gaan doen! Ik ben benieuwd naar de giveaways! Enjoy.

    Like

Leave a Reply

